lördag 13 mars 2010

Lördagen den 13 mars

Solen strålar på utsidan och våren känns i luften, och det gör ingenting att jag är på väg till jobbet, bara att våren är på kommande gör en glad. Och sen är min minsta unge i Vasa ett par dagar, hon är sig lik. Vi skall äta lunch en dag i Vasa innan hon återvänder till den stora staden Stockholm igen, detta ser jag fram emot, att få sitta i lugn och ro och prata.

Jag har ju bokat en egen resa till Sverige i april för att umgås med min bästa vän sedan länge tillbaka. vi shoppar, dricker kaffe, äter god mat och skrattar. För att kommentera svenskarnas kaffe...det är ju starkt som "f..", jag behöver lika mycket vatten och mjölk som kaffe i koppen. Men det är ju också en upplevelse!!

Men vad vore livet utan upplevelser...tråkigt och enformigt..eller??

1 kommentar: