tisdag 19 mars 2013

Inspirationen flödar

Mycket har hänt sedan sist jag skrev några rader. Men det är onödigt att gräva ner sig i det som passerat.  Jag har ju börjat ett nytt liv eller som jag sagt tidigare. Part 2 in my new life. Detta liv har utökats med ytterligare en "familjemedlem" Topi, som är en häst som alla kära vänner redan vet. Tid tillsammans med mina barn står högst på önskelistan. 

Mommos lilla älskling har redan  hunnit bli stora damen och till hösten börjar hon skolan. Fyy vad tiden rusar iväg. Det som glädjer mig mest är att jag  och Linda kommit varandra närmare de sista åren. Tack vare gemensamma intressen???

Kommer ihåg kommentaren Linda sa när Aliyah var mindre och vi grejade  tillsammans
-Mamma, tänk om du skulle ha haft tid med  oss också när vi var små "citat av Linda" för flera år sedan. Då bestämde jag mig..............Näää nu får det räcka..................

Såå nu väntar jag på att få rida i Molpe skogar tillsammans med Linda och Kalle flera gånger i veckan. Rida ner vill villan i Vägvik på kaffe.

Sara, är  ju i Australien, detta kan jag inte göra så mycket åt..............hon kommer väl hem när hon har färdigt!!!!!!!!!!!

Sanna, har träffat mannen i sitt liv (tror jag), så det glädjer mig mycket. Jaa kära vänner det var en liten sammanfattning

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar