måndag 26 april 2010

Tisdagen den 27 april

Hallo

I går var det en ganska bizzi dag, vi krängde runt på plantskolor och plantagen för att få lite sticklingar av pelargoner och sankpaulor för att få lite nytt till hemmet. Hittade endast en boll pelargon och två sanktpaulor i de färger jag inte hadde.

Idag väntar en lunch på Gondolen i den stora staden med Sara. Hon var på besök till Ninna i går kväll. Det ska bli spännande att se hur Saras arbetsplats ser ut, om vi överhuvudtaget hittar dit!!!! Vi ska träffas vid katarina-hissen.

På onsdag denna veckar väntar mig en stor uppgift....då ska mommos älskling börja på dagis, och det blir min uppgift att skola in damen. Men jag missstänker att det inte behövs så mycket inskolning för den tanten.... Det blir väl mera inskolning för mommo att vara mera själv hemma utan en liten dam vid min sida!

Nu väntar ännu en ny dag

Kramiz mami

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar